lördag 18 juni 2011

en vacker dag blir ingenting som förr - del 2

jag var tvungen att ta med mig rebekah till mitt nya favoritcafé för att hon skulle få chansen att prova ngn av deras underbara maträtter.


det blidde sallader gånger två och godare finns nog inte att få tag på i denna stad.


efter flera av våra rutinerade samtal om livssituationer och förhållanden så kom vi in på något lite mer allvarligt.
en vändning för oss och en vändning för framtiden.
planer är igång och jag ser mer och mer fram emot min egen framtid än vad jag någonsin gjort förrut. förhoppningsvis känner rebekah samma sak och jag kommer hålla vad jag lovat henne.
mitt i allt så dök en liten voffsing upp och var social.
djurvänner som vi är blev vi båda glada och tappade vår seriösa tråd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar