måndag 28 februari 2011

hårplaner

Rebekah Rebekah Rebekah - the girl of my hairdreams

nu har vi då alltså bestämt oss för att låta håret växa, långt ska det vara till det kommande bröllopet och gamla bilder på fina längder får oss att tråna.


från att ha varit rakad på båda sidor ska det alltså bli långt, och det är inte så lätt att få hela frisyren att gå ihop efter en sådan extrem frisyr.


nu satsar vi på att få till ngn slags page ala Victoria Beckham för att det ska bli lättare för håret att växa snyggt.


Det här med färg är ju alltid ett problem för min kära Rebekah och nu ska det tydligen gå och bli blondt igen. Jag som tycker att det e så fint nu efter alla misslyckade färgningar. Det roliga är att det skadade håret, i topparna, som inte vill ta åt sig färg, blir snygga slingor i ljusare nyanser.


Efter att jag kämpat för att få bort det skadade håret, men ändå hålla ihop det till en snygg frisyr, som inte blir för kort, ja då är det dags att bleka sönder det igen.


nu låter jag sådär bitter igen. men egentligen så är ju en blond rebekah det jag gillar bäst så hon får bleka sönder det så mycket hon vill - så kommer jag efteråt och försöker rädda det som räddas kan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar