måndag 28 februari 2011

vintagemode & surdegsbröd

min kära syster startade en blogg för inte så längre sedan (what's going on...) och jag undrade vad den handlade om. Vintage mode och surdegsbröd svarde hon och jag tyckte det lät fantastiskt. Då fick jag mig ett hånskratt och en dryg liten bitch som hon är fick hon mig att förstå att en sådan blogg är ju bara sjukt jävla omoget och vansinnigt trist. Hennes blogg handlar förståss om hennes intressanta liv i forskarvärlden och bland fjällstugor.

Dock tycker jag att en blogg om vintagemode & surdegsbröd är helt underbart och jag tänker inte bli påverkad av min systers attityd.


Jag & Bella har ju en... läggning??... en förtjusning??... ett beroende??.. av secondhand shopping och innan vår dejt häromdagen tog vi oss en runda på stan. Vi är ju aldrig den som är den så när vi kom hem hade vi kassarna fulla av fynd. Tur för oss så hade Emmaus en 10kr-dag så vi blev inte så ruinerade som man skulle kunna tro.


1 kommentar:

  1. wow.. de knä-korta brallorna är ju assnygga!
    tur att någon vågar stå upp mot världens onda ting och skriver om vintagemode! =)

    SvaraRadera