måndag 18 april 2011

dan före dan

jag och rebekah spenderade en mysig dag tillsammans dagen före bröllopet.

det var dags att inhandla en del nödvändigheter som skulle bidra till det där lilla extra på bröllopsdagen.

det blev en tripp till H&M och sedan satte vi oss på Wayne´s för en liten fika.

jag hade missat det där med frukost så jag var tvungen att få ngt i magen så att jag kunde slappna av lite grann. då passades det på att smaskas lite på islatte med chaismak som Wayne´s gör så himla bra.
det inhandlades en del proviant på Dagslivs och två flaskor alkoholfritt på systemet. här ska det vankas tjejkväll!
även fast rebekah inte skulle få träffa sin Linus på ett dygn så kändes det faktiskt helt rätt det vi gjorde. Hon och jag innan bröllopet.

älskar den där tösen. Puss pårej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar