onsdag 20 april 2011

shoeshopping!

nu är det vår och då måste jag ha nya converse.

för att göra det enkelt (billigt) och roligt för mig så valde jag att köpa ett par fejk. Tänkte att jag är ju en person som alltid har äkta och så ska det ju givetvis vara. Ska köpa mina standard svarta här inom kort. men jag vill ju kunna variera mig (förstås) och valde därför att satsa. det blidde ett par lila från skopunkten och så gick jag till stadium och köpte tre sorters skrikiga skosnören. WoHoo! rosa (som bilden), orangea & gröna skosnören att leka med.

Älsklingen passade på att utöka sin conversegarderob med ett par klackar. Hon har nu 8 par converse i sin belamrade skogarderob.

men jag är ju inte den som är den va.. om jag fick bestämma skulle jag också ha en hel garderob med bara skor. Tur att jag inte får bestämma helt enkelt....

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar