måndag 4 april 2011

strumpREA!

när jag stod på centralen häromdagen och väntade på tåget till malmö så insåg jag precis att jag hade en hel timma till att bara stå och glo.

"Gå och titta på ngt då" sa Linn men jag kände att det är ju trist att gå runt och kolla i affärer om man inte ska handla och det ska jag ju inte. Då insåg jag att jag faktiskt hade en liten grej jag ville inhandla och som absolut inte skulle bli dyrt.

Jag har velat ha ett par rutiga "golfstrumpor" ett tag, efter att Bella sett en brud som såg ut som mig men som hade harembyxor och golfstrumpor. Snabb som hon är (frugan) så hann hon fota min kopia och jag blev lite sur över att hon var lik mig som faen men med snyggare klädstil.

detta ledde till att jag begav mig till dressman i hopp om att hitta några fina strumpor.

tur hade jag och strumprean var i full gång.

12 par nya snygga strumpor till mig för 99kr.

(det är de små sakerna i livet)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar