torsdag 7 april 2011

och tillslut blev allt bra...

i morse var jag uppe med tuppen och kände mig märkligt omtumlad av den bittra timmen.

jag begav mig mot Gullmarsplan där min arbetsgivare ordnade med KÖTTKURS. av ngn anledning ansåg han att jag inte riktigt höll måttet när det kom till den varan han skickade iväg mig på inskolning.

konstig situation var det men man fick frulle och kaffe för besväret och jag fick dessutom betalt för besväret. Om folk tjänar pengar på köttindustrin så kan väl jag göra detsamma.

uppenbarligen.

efter vansinneskursen mötte jag upp rebekah och nu var det dags för en mer anständig frukost. vi begav oss mot hjulsta och frugan min ordnade med brunch/frukost (frukost för dem, lunch för mig) och jag fick min absoluta specialitet! Smörgås med 3 sorters ost! försök få mig att bli vegan, gör det! lycka till!

efter den mysiga brunchen tog jag och rebekah tag i den här kommande bröllopsfrisyren som ska ordnas. vi testade en massa versioner och detta fina lilla arrangemang var ett utav dem.
mysig dag helt enkelt och jag fick pyssla med både ett och annat.

puss på er som gör mitt liv så fantastiskt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar