fredag 8 april 2011

nu händer det

bland det bästa som finns är ett tomt ark, en omålad duk eller ett tomt minneskort på kameran.

när man vet att något är på gång, något kommer att förvandlas, något kommer att skapas.

och det är bara jag som kan forma framtiden


jag har en projekt på gång

det fyller min tid

jag är äntligen inspirerad igen

kanske för att jag gav upp

kanske för att jag inte ville mer

släppte taget

slutade jaga

då dök det upp

det kom till mig

och nu händer det

sen så kan jag ju givetvis inte visa upp ett ofärdigt resultat

kan inte riskera att påverka vad som komma skall genom att slänga ut det till människors kritiska ögon och åsikter

projektet är mitt

och mitt att forma


men jag har påbörjat något nytt

och det går inte att stoppa eller att ta tillbaka

nu händer det

1 kommentar: