tisdag 12 april 2011

världen är på min sida

Tecken på hypomani är att personen är upprymd, optimistisk och pratsam, ofta också skarpare med förbättrad koncentration och kognition, snabbare tankar och fler idéer. Många blir driftiga, målorienterade och produktiva - Wikipedia

jag måste säga att jag tycker att den här sidan är helt fantastisk. jag är just nu bäst i världen på allt och det där med depression är ju så långt ifrån min världsbild att det knappt går att beskriva med ord.

jag har så sjukt mycket saker jag har för mig nu och det är så jävla kul! många bollar i luften och jag bara älskar alla människor som kommer i min väg.

just nu, just idag är perfekta dagen för samspel med mig.

jag längtar tills i helgen då bröllopet kommer att gå av stapeln och jag längtar tills jag ska få fixa och trixa med rebekahs hår!

varje dag springer jag runt på stan för att leta reda på detaljer till mitt lilla "Linn-projekt" som jag sysselsätter mig med så fort jag har lite ledig tid men idag kom det lite motstånd. och det var ju just typiskt eftersom att allt har gått så smidigt hittills. men vem är jag att falla för en sån sak nu? just nu har jag ju världen på min sida och i morgon hoppas jag på att ett nytt försök kommer att få allt att gå i lås.


ja som sagt. ni hör ju. men imorn får jag ny medicin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar