måndag 30 maj 2011

den årliga takfesten!

då har den årliga takfesten gått av stapeln och vi hade oss en fabulös dag.

jag drack mig ett par dagens och rebekah smuttade på drinkar
under en period öste regnet ner men vi är inte de som är dem så vi fortsatte vårt glada drickande.

solen kom tillbaka och vi var nöjda
helkul var det och folk blev bara gladare och gladare

jag gjorde mig en ny bekantskap i Bellas kollega, Mona. hon var dock förmodligen gondolens mest berusade och efter ett par glas rödvin över duken blev vårt bord det enda duklösa på hela stället. Jaja!

efter att vi blivit utslängda från gondolen blev det akkurat för hela slanten.
fett kul var det och jag tänker återkomma för deras trevliga meny!


efter många om och men anslöt den stackars arbetande gondolenpersonalen och festen var i full gång.´det bästa med att börja dricka kl 1300 är att man börjar sega ur ganska tidigt. runt 22 tiden var vi redan påväg hem.

tills nästa år, skål!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar