torsdag 5 maj 2011

dietist - Javisst!


jag har kommit på värsta dieten! håll i er alltså för det här är det mest brilljanta min hjärna någonsin åstadkommit! jag lovar att ni kommer att rasa i vikt!
ät som Linn!
ät exakt samma sak, samma mängd och kilona kommer rasa!

jag fick morgondagens meny av henne precis. det här är alltså exakt det hon ätit idag, vilket innebär att jag äter det imorrn. Så här ska det vara:
frulle: ett bikarbonatsbröd utan pålägg + ett äpple
mellis/lunch: 3 morötter
middag: 2 rotfruktsbiffar på bönbas med en vitkålssallad.
kvällssnacks: ett päron

DAMN!!!

ska jag tillägga min normala diet så ni förstår vilken chock min kropp kommer att få...
frulle: 2 mackor med ändlösa mängder pålägg, helst massor med ost.
lunch: pasta eller potatis med ngn form av gryta
fika: (gratis är gott) kaffe + bulle av ngt slag som jobbet dukar fram.
middag: mackor/chips/glass
kvällssnacks - om jag har tur finns det ngn chockladbit i hemmet som inte innehåller frukt och mandel

ja.... ni förstår... och den "middag" jag räknade upp är alltså helt seriöst ngt jag äter några ggr i veckan. mitt schema tillåter mig oftast inte att äta två riktiga måltider men jag är ju alltid sugen...
så, ja,... Linndieten börjar nu och det ska fanimej bli najs. för nu behöver jag ju inte tänka själv. linn äter aldrig ngt onyttigt och människan är ju för fan rädd för socker så det här kommer nog bli den mest ultimata dieten

well... jag får nu alltså byta ut mitt socker mot kikärter och tänka på Linn med kärlek varje gång jag tuggar på dessa mjölbollar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar