onsdag 25 maj 2011

välkommen hem

min kära rebekah har varit i london och hon har varit saknad. hon var ifs inte borta så länge men jag tycker bättre om henne när hon är tillgänglig ;)

hur som så blev det en vända på stan och lite fika på café 60

tänk att det behövdes pratas om så mycket efter bara ett par dagar. men mycket händer här verkar det som. london hade varit trevligt och jag och rebekah bestämde att vi ska ta en resa dit tillsammans i framtiden.
bl a blev det en vända på emmaus där jag hittade världens bästa t-shirt i alldeles för liten storlek. men jag tänker mig att trycket blir snyggt när det är påsytt på en väska åxå!
på Gina fann jag en tröja med svarta detaljer på axlarna. antingen så har jag blivit så avtrubbad av det här axelvaddsmodet som är fruktansvärt eller så är tröjan helt enkelt bara snygg. well hur som så gillar jag den oavsett om det är jag som är dum i huvet eller ej.


och medan jag ändå är igång och snackar om kläder så måste jag bara visa upp mina dåliga bilder på mina nya harembyxor som jag lever i nu för tiden.



well... det var de det..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar