torsdag 19 maj 2011

veronica!!

jag & veronica fick äntligen tid att ses och fan va gött det var! enbart en massa catching-up och en massa skvaller toppat med middag och promenad. MYS!

det blidde sig lite kaffe och kedjerökning på balkongen innan vi begav oss iväg på vandringen över fältet.
veronica står och är söt medan jag kissar


sjukt mysigt var det att promenera ikväll, det var sådär vackert som man önskar att det alltid kunde vara

vi satte oss för en sista cigg i husby innan jag skulle hoppa på bussen tillbaka. otur för mig att den inte skulle gå förrän efter 45 min. typisk.

det blidde lite promenad i gamla hoods istället för att fördriva tid eftersom att jag banne mig skulle ta bussen hem. tur så kom det en buss som gick förbi tensta och jag var hemma långt innan min planerade buss ens hunnit åka.

nu är det fanimej läggdags! PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar