onsdag 25 maj 2011

inte så tråkigt!

idag har det varit en sån där dag som man önskar att alla dagar borde vara.

jag gjorde lite "lasagne" alla Linn innan jobbet. en massa gött som blidde hur bra som helst.
aubergine som lasagneplattor och en sås på linser, soyafärs, svampinjoner, morot & tomatkross.
lite skivad paprika, fetaost och keso-4lökar
det där sista delarna valde jag att lägga till själv :D

serverade med vitkålssallad och loveocado - mumma

när jag kom hem väntade en del roliga överraskningar. min lönespec var helt okej för att vara grundad på min deltidsanställning. jag tycker att det känns helt okej.

kära Carina Ström hade varit förbi och lämnat en hel hög med presenter! en massa bra tänger och avslut till halsband/armband *yeay*


eftersom jag nu hade bra tänger så kunde jag ta mig an uppgiften att demolera ett halsband jag hade hemma. jag ville komma åt kedjan för att tillverka ett halsband till min kära fru. efter mycket knep och knåp så lyckades jag få ihop en kedja till det fina smycket.

bra dag. bra pyssel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar