torsdag 5 maj 2011

tribute...

...till min vackra böna som snart kommer bli en Lindwall

vackrast i världen som fortfarande kan bete sig alldeles nykärt tillsammans med mig. somna av utmattning efter att vi skrattat oss fördärvade tillsammans. (jag vet att vi kanske borde somna av utmattning av andra skäl men sånt förekommer också, jag lovar)

världen bäste tjej, som förvånansvärt tycker ungerfär samma sak om mig.

om ett par veckor firar vi 3 år tillsammans. upp & ner, ner & upp. men sån är jag, det är svårt att inte låta det gå ut över förhållandet. vilket i sig är sjukt jävla beundransvärt att tösen pallar med. men hon gör ju det, pallar trycket, och det älskar jag henne ännu mer för.

häromdagen var vi ute och spatserade och bella rastade skateboarden.

dags att köpa longboard och jag ser fram emot att fortsätta de kommande åren med härliga longboardssomrar tillsammans.

kärlek





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar