måndag 23 maj 2011

pysselkväll i veddesta!

då var det dax att besöka pärlbutiken i veddesta för en pysselkväll så förberedd som jag är hade det införskaffats rätt prylar för denna gång.

Carina kom och plockade upp mig och självklart var jag fixad till tänderna för ett sådant trevligt sällskap. det blev en tripp förbi carinas egna lager av smyckestillbehör. och snacka om att den bruden har det ordnat för dig. man skulle kunna gå loss där inne så det heter duga alltså!
under kvällen var produktionen i full gång. här håller jag på med ett halsband till min mor och Carina håller på med ett armband


jag hittade en stor rosa ring och kunde inte undgå att höra VERONICA i hela huvudet så jag blev tvungen att fixa ihop ngt roligt till henne


detta är ett knappbeprytt armband med mixade färger och material, till mig själv. I like!


detta är det färdiga resultatet- halsband till mor min.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar