torsdag 19 maj 2011

foodback!

jag gjorde mig ett försök att vara lite vitsig med rubriken, jag och veronica har suttit och pratat ordvitsar. Feedback men jag pratar om mat lixom... ja ni hajjjar.

fan va bra jag känner mig idag och jag bara älskar mina nya härliga måltider som jag dessutom inte behöver planera en smula, det gör Linn så bra åt mig.

min fabulösa frulle bestod av en veganomellet med ett berg av grönsaker, mumma!

middagen ska vi inte tala om... satan vad gott det var! receptet löd: bryt blomkål i små buketter och hacka lök. stek tillsammans på medelvärme tills blomkålen mjuknat och fått lite färg. i med en tesked sambal oelek, 2 tsk fruktsocker & salt. blanda i rostade mandlar och 1 dl hackad persilja.

det var ju inte så dåligt må jag säga. idag serverades den tillsammans med bönsallad på vitkålsbas, bögröra & keso.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar