fredag 27 maj 2011

one step for a man...

idag har jag bestämt mig för att klippa av mig armbanden.
linn har gjort allihop och de betyder faktiskt väldigt mycket för mig.
dock är de en jävligt stor bakteriespridare på mitt jobb, de luktar inte så gott och de är allmänt skabbliga allihop.
men nu så har jag beställt ett fäste som jag kommer kunna sätta allihopa på så det blir lätt att ta av och på dem.
det blir lixom lite linnsi som jag har jämt men som jag kan ta av under arbetstid, + i kanten!

idag har det druckits lite för mycket öl by the way... imorrn ska det gås upp tidigt och nu är klockan halv 2... typiskt. men men... tidig kväll blir det... takfest på Gondolen söndag!

jag och peter var på gondolen ikväll. det var najs! strawberryKiss for the win!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar