tisdag 31 maj 2011

förvirring

ja.. som sagt.
men jag vet inte riktigt hur jag ska få saker att gå ihop. jag känner att jag inte har den minsta kontroll på läget just nu och det är för mycket fokus på fel saker så hela världen runt mig känns galen. det är mycket på gång så här mot sommaren och om jag inte sätter igång med mina listor igen så vet jag inte hur jag ska få saker att gå ihop.
önskar mig lite andrum men det är försent för det.
det blir jobb i en vecka nu och från och med torsdag nästa vecka ska jag försöka att inte planera en massa saker.... som om... så ska jag försöka...
det är reda dubbelbokat känner jag.
vill helst bara sitta på en sten i skogen nu. ensam. andetag.
imorn ska det gås upp tidigt och jag har ingen matlåda. bajs och prutt. kl är 23.15 ska det lagas mat nu?
låt mig bara vara...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar