tisdag 29 mars 2011

blondinbella

och nej, jag tänker inte skriva ett blogginlägg om bloggdrottningen.

jag tyckte bara att kopplingen var så rolig eftersom att jag tänker skriva ett litet inlägg om min älsklings nya frisyr.

och där står hon i BH - tänker ni, och det var ju en jävligt bra uppfattningsförmåga av er.

det är väl snarare så att det var den bilden jag har av henne och hennes nya hår och om vi hade varit utomhus på en badstrand hade det inte rört ngn i ryggen så jag tycker att vi nu släpper det hela.

på bilden står hon för övrigt och läser sina deklarationspapper. jag kan ju utan att skämmas meddela omvärlden att min fru får tillbaka 16 fucking jävla tusen i skatt.

och just nu är jag inte ledsen över att vi alltid valt att ha delad ekonomi och att jag försörjde henne det första året.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar