torsdag 17 mars 2011

Linn's update

jag pratade med Linnsi idag i 2 timmar och det var helt fantastiskt skönt. saknar den där tösen en liten aningens aning. skulle som sagt helst se henne här i helgen men tyvärr är jag inte miljonär, och inte hon heller för den delen. det suger.
I alla fall som kom vi förstås in på en del snack om utseende. har börjat drömma att hon har klippt av sig dreadsen, så varje gång jag träffar henne när jag drömmer har hon nån skitful frisyr, men det har efter två veckors sömn blivit en vana så nu kommer jag bli chockad av att se henne i dreads igen.
Hur som... vi kom in på ämnet långa hoodies, eftersom jag hittade en på loppisen i måndags, hon ifrågasatte mig eftersom jag tidigare uttryckt ett förakt mot dessa pärontröjor.
jag tänkte därför slänga upp bilder på tröjan så att hon ska kunna se hur den ser ut.
Samma gäller resterande bilder, så om ni känner ett stort ointresse av att följa med i frisyrförändringar och annat trams så är det ingen idé att läsa vidare.
puss på er!


frisyren saknar dreads men jag gillar att kunna leka med håret igen. Länge sedan jag var dreadsfri och därför passar jag på nu att klippa lite hej vilt.
Var sugen på att ha en massa snygga örhängen eftersom jag tagit ur pluggarna. Infekterade och jävliga var de och jag orkar ju inte hålla på. Därför är det nu riktiga örhängen som gäller.
köpte ett helt gäng och du (Linn) skulle säkert vilja sno en del av dem


min ena handled saknar ju fina knutna armband så nu har det införskaffats lite pärlor.
men efter mitt besök i Malmö hoppas jag på att ha minst två fina linnknutna armband på högerarmen.
puss så ses vi snart!




1 kommentar:

  1. alltså babylove du är helt fantastiskt snygg och jag måste säga att jag är tokavis på tröjan och örhängena thats realy my cup of tea!!! jag saknar dig så att det gör ont nästan varje dag, men snart kommer du och jag längtar som jag aldrig gjort förr. <3

    SvaraRadera