torsdag 17 mars 2011

ogenomtänkt & söta solrosor

peter dök upp i stan och det blev en tur till clas ohlsson för ointressant shopping.
vad man än har för ärende dit så är det tråkigt. det är fullständigt omöjligt att handla något där som är roligt. Rånad känner man sig, att det är jobbigt att behöva lägga pengar på så trista prylar...
men det är ju bara vad jag tycker....

peter verkade nöjd över sin musmatta i alla fall och jag blev kär i diskborstarna.
JAG VILL OCKSÅ HA EN SOLROS I KÖKET!
kanske går det att vara rolig på clas ohlsson också då...

peter var hungrig men visste inte vad han var sugen på.
det blidde fiket tvärs över från clas ohlssons, ni vet där uppe i Gallerian.
SÅ GÅR HAN OCH KÖPER EN FOCCACIA!!!
bör det inte stå klart vid det här laget att jag kan foccacia i den här staden.
men nej. istället för att gå och käka på ett bra ställe så äter vi torra smaklösa tjocka toast istället.
bra tänkt PETER!

hur tråkigt det än var att gå på clas ohlsson så fyndade jag fyra små söta skålar på Emmaus idag! YEAY!
jag uttryckte ju mitt problem med omatchande porslin/glas här om dagen,
men nu är ju en del av den huvudvärken borta i alla fall.
nu kan man äta förrätt/efterrätt/tapas hos mig!
välkomna








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar