tisdag 29 mars 2011

som om jag var 9 igen...


jag och rebekah begav oss till eriksdalsbadet en dag i mars för att leka av oss lite.

sen kan man ju passa på att simma lite också när man väl är där kan man ju tycka och se blev det.

tydligt var det att att ciggen gjort sitt och mina lungor pallade inte trycket. surt sa jag och tände en till.


badet i sig är ju helt fantastsikt och det finns en hel del krypin om man är sugen på lite avskilt hångel, dock blev det inget sånt för mig, om det var för att Bella inte var med eller om det var för att Rebekahs graviditet får ett spontanhångel mellan henne och mig att kännas rejält jävla jätte fel, det vet jag inte.


dagen till ära (dagen som vi befann oss i badet i fråga) började snön falla lite lätt över sthlm och vi simmade ut i utomhusbassängen. vattenångan var svår att se igenom och snötäckta blev vi om huvudena, men mysigt som aldrig förr var det.


det kommer sannerligen att bli en återkommande vintersyssla för mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar