torsdag 17 mars 2011

kreativ lösning

idag har jag haft en så bra dag så att jag kunde inte undgå att vara lite härligt kreativ.
Jag har två stora ångestspridare i mitt hem, den ena är mina lådor i köket som knappt går att öppna för att det är en sån röra.
Den andra är min pysselbokhylla. Den ska inte ens vara kvar och allt som är i den ska sorteras ut till andra platser.
suck
men så kom den här fantastiska dagen och jag tog tag i kökslådorna.
YES! de är numera totalt ångestbefriande
hur som.. jag blev en bestikslåda rikare cå jag tänkte att jag skulle slå två flugor i en smäll.
Få undan i både köket och bland pysslet.
Jag satte mig och tillverkade ett fodral till bestikslådan och tömde alla mina koppar med pennor och annat bråte som tagit upp en stor del av bokhyllan.
snyggt blev det och jag fick utlopp för lite kreativ glöd.
inatt ska jag varken drömma om stökiga lådor eller om Linn i page.
puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar