torsdag 10 mars 2011

brudmiddag ala veronica


denna veckas middag gick i avslappnat tempo och veronica bjöd på urgod cocosgryta med massa grönt i. Smasken sa jag och Ann och åt oss totalt redlösa.
Det som tog upp mest tid hos veronica var lillakissekatten som gjorde att jag betedde mig sådär jätte larvigt som jag alltid gör runt söta djur och min lillebror. Det lilla underverket heter ngt rörigt så just nu heter hon Alice...?.. tror jag.

efter middagen och allt mys och prat bestämde jag och veronica oss för att promenera tillsammans till min sida av fältet så att hon sedan skulle kunna springa tillbaka, hon ska ju trots allt springa en halvmara här om ett par månader (!!!).
Mysigt blev det inte och hela fältet badar i smältvatten. Dock är det alltid skönt att få ta en promenad efter maten och jag har saknat veronicas sällskap.
Återigen en fantastisk kväll med brudarna helt enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar