fredag 4 mars 2011

inredning, inspiration och mys

äntligen har elin fått en lägenhet att inreda. lite färg har fått komma fram och mysnivån är på topp. En lägenhet att finna ro till pyssel och till musik.














jag älskar alla små detaljer man kan hitta hemma hos folk och både elin och carlos älskar musik så instrument efter instrument letar sig fram i lägenheten. mysiga små ljushållare värmer upp och skapar mys trots den grabbiga framtoningen.



alla vet ju att min syster har talang men när jag såg hennes tavlor på riktigt blev jag sådär stolt som bara en stolt lillasyster kan vara. Ser fram emot att få ha hennes konst på mina egna väggar.















efter något år börjar lapptäcket bli klart och elin är nu i full färd med att virka ihop alla bitar. Ett sådant täcke skulle jag inte tacka nej till heller.
det bästa med att umgås med min systerYster är att jag upptäcker att det finns så många kreativa sidor hos henne som även kan förgylla mitt liv. *blinkblink*


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar