tisdag 29 mars 2011

pysselkväll i hjulsta

och så var det dags för brudarna att sätta sig på blå linjen och åka ända ut till oss i hjulsta. det blev en indisk gryta som även imponerade på mig (om du läser detta Linn, så skulle du varit stolt) och all fick vi oss en liten smakupplevelse från landet i fjärran. eftersom att vi skulle vara hemma hos mig så kunde jag inte låta bli att utropa ett PYSSELKVÄLL! och suckandet var ett faktum. men så snart systra mi dykt upp så att jag inte var den enda i farten så började så smått folket falla in i mitt mönster. Gunnel & bella satt och tillverkade en massa små söta kylskåpsmagneter, elin virkade på sitt tidigare nämnda lapptäcke och rebekah var mest söt. Peters närvaro var väl lite sådär och jag tror att ryktet gick om att CS var igång. själv så satt jag och gjorde om en gammal snusdosa till ett alldeles förträffligt litet smyckesskrin. Nu har alla mina piercingsmycken och små plotterörhängen en söt liten ask att ligga i. Det hade de ju givetvis innan också men nu är den aldeles söt och grejer! och nu för tiden så är vårt kylskåp aldeles jätte mysigt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar