tisdag 29 mars 2011

tidsfördriv

ja, då har man ju varit lite sjuk och sådär ett par dagar och fan va trist det är.

för att få dagarna att gå så införskaffade jag mig en byrå till hallen som jag fick sätta mig och skruva ihop.

jag valde förståss den med flest delar och med vikbart lock med spegel och allt vad det nu var.


så nu mina vänner så får ni ta del av min mycket spännande helg.

byrå byggdes under 3 timmars tid, varav Peter fick närvara vid ett par tillfällen.

NU BEHÖVER JAG HJÄLP! utropades ett par gånger och Peter blev tvungen att slita sig ifrån sin dator.

hur som så blev jag väldigt nöjd.

jag vet att den är lite stel och kanske lite tråkig men den fyller verkligen sin funktion och mina garderober har nu fått sig en lättnad. Vi är ju banne mig ändå tre personer som bor i lägenheten.

Peter har t o m fått plats i garderoberna nu till skor och träningsprylar/kläder.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar